Saturday, March 6, 2010

musim mengawan

ngaa~

tak bly blah punye tittle..







by the way..

entry kali agak menyentap usus aku yang rasa macam nak terbuang air besar ni..






sadis bila satu-satu kawan aku tukar tittle CIK kepada PUAN..

SALWA, WAHIDA, NORA dan AKU

kawan rapat masa sekolah dulu..





kalau dulu, aku pernah tanye dia orang..

"agak-agaknya antara kita sapa yang akan kahwin dulu."

time tu, masing-masing dok cakap dia oranglah akan kahwin lambat..

aku yang kena kahwin dulu..

aku cuma senyum je, tapi aku balas..

"aku kan adik.. so kenalah bagi kakak2 aku lepas dulu.."

baru aku ketawa berdekah2..







manis betul memori zaman2 sekolah dulu..






28/3/2010

hari bersejarah untuk SALWA..

dari tittle CIK dia akan beralih pada PUAN Salwa..





WAHIDA pula dah bertunang dengan lelaki pilihan dia..





NORA pula tengah asyik menyulam kasih dengan buah hati dia..





aku juga yang terkapai-kapai..

adeh sedihnye..


alahai emak kahwinkan aku....


ngaa~

No comments: