Friday, April 2, 2010

dia terbaik di hati ini..

bangun pagi ni, sekali lagi tak dapat dengar celoteh dan lawak sensasinya..ah, masih lagi D dan Dina yang mengendalikan program RIUH PAGI DI ERA..buka mata, dengar macam ada yang tak kena pagi ni..kenapa semua ucapkan salam takziah pada keluarga Pak Din Beramboi??..dia cuma sakit je kan?..belum meninggal lagi..

aku tersentak..cuba kawal airmata..sumpah aku terasa kehilangan..baru aku sedar yang Pak Din dah mengadap Illahi jam 12.30 pagi tadi..ya-allah..aku terkaku atas katil..

teringat lawak dia dalam rancangan spontan..dalam program sawancara dan drama sebabak..ya-allah..kita dah kehilangan satu bintang yang cukup berbakat..berkebolehan mengacara, melawak, menyanyi, bermain alat muzik..dan pada saat ini aku masih lagi tak percaya yang aku dah kehilangan lelaki yang selalu membuatkan aku tersenyum sendiri waktu dalam perjalanan ke tempat kerja..

dalam waktu kerjaya dia yang baru nak berkembang maju ALLAH ambil dia dari kita..itulah penangan Din Beramboi..dulu dia yang menceriakan pagi kita, dan sekarang dia pergi untuk selama-lamanya..

semoga ALLAH mencucuri rahmat atas rohnya..

AMIN~


DIN BERAMBOI tetap yang terbaik dalam hati ini..


1 comment:

CikMelur said...

kongsi rasa yang sama.

Ayu, i got an award for you. Feel free to check it at this link http://chickmelur.blogspot.com/2010/04/melur-beautiful-me-beautiful-you.html