Wednesday, April 21, 2010

update lagi..

lepas mimpi benda pelik2 malam tadi, mood aku hancur betul hari ni.. bangun2 je, tengok sms member luahkan perasaan dia kat aku.. so dengan otak yang masih blur aku reply mesej dia.. bagi nasihat sepatah dua haram.. fail betullah.. aku ni kaunter khidmat masyarakat ke? semua masalah nak letak kat aku? habis aku punya masalah ni aku nak mengadu kat sape? tak kan aku nak mengadu kat aduan rakyat kot?

tau tak hari ni aku tak sempat senyum pun.. tak sempat nak pamerkan senyuman aku yang menawan ni.. letih dok.. nak ceriakan pagi2 orang yang ada kat sekeliling aku.. nak mendengar semua masalah dan cerita2 merapu diaorang semua.. gelodak yang ada dalam hati aku ni ada dia orang amik tahu? chit..

rasa macam nak lari dari sini.. letih nak mengadap semua orang.. dari family, friend, boy friend.. letih yang teramat sangat... dan aku rasa dah sampai masanya aku lari dari semua ni.. offkan handphone, mungkin duduk diam2 kat rumah dan cuba untuk buat apa yang pernah terjadi dalam hidup aku sebelum semua ni terjadi.. ya, menulis novel.. dah lama aku tak tulis novel, sampai aku tak tahu macam mana nak cipta lagi satu novel macam dulu2.. sebab sekarang aku tak boleh nak fokus pada 1 benda..

to ENCIK CINTA kesayangan aku.. kalau aku tak jawap panggilan atau pesanan kau yang paling ringkas tu maafkan aku ya??.. aku perlukan masa untuk bersendirian saat ni.. nak fokus pada diri sendiri dulu sebelum aku fokus pada hubungan kita balik.. aku hilang ni bukan bemakna aku tak ingat atau aku tak sayangkan kau lagi ya ENCIK CINTA..

for all this, my FB aku serahkan 100% pada my best friend.. biarlah dia yang jaga ladang dan ikan kesayangan aku tu.. owh, tak lupa pada PUPU my PETVILLE.. biarlah dia yang uruskan semua.. mungkin aku hanya akan jenguk sekali sekala..

ah, hati aku dah berat nak menaip lagi ni.. assalamualaikum...

No comments: