Monday, April 19, 2010

maafkan aku

ish, da lama beno rasenye aku tak update blog.. mybe dalam beberapa hari ni otak aku jammed atau senang cakap tak ada apa yang aku nak story kat sini... tapi hari ni tibe2 je jari aku bergerak lincah atas papan keyboard.. menaip sesuatu yang baru terjadi semalam..

macam yang aku taip untuk tittle kat atas tu.. xpesially 4 my besfren.. MOHD AZIZI ZAIDON..




dude, sorry 4 last nite.. aku tak de niat pun nak buat emosi kau down macam kapal terbang terhempas.. aku perasan raut wajah kau yang berubah bila aku sebut pasal hal yang mungkin akan berlaku antara kau dengan GF kau.. but dude, as your fren aku tak nak kau luka teruk bila kau jatuh nanti.. aku cuma nak kau sedar yang hidup kat dunia ini bukan semuanya indah2 macam dalam mimpi.. aku cuma tak nak kau terlalu khayal dalam dunia kau sampai kau lupa untuk jejak kaki kat bumi..

aku tahu cinta itu indah, sebab aku pun tengah laluinya sekarang..tapi bagi kau yang masih baru, kentut pun masih wangi.. haha~ kejadah kau bongokkan aku semalam..

dude, aku sentiasa doakan yang baik2 untuk kau.. siapa pun pilihan kau aku tak ada hak untuk menilai, sebab yang kenal NURUL SAFFA tu hanya kau sorang... bukan aku... so, sabarlah dalam apa juga pun keadaan yang bakal berlaku dalam masa akan datang.. aku sentiasa akan ada kat belakang kau walau apa pun yang jadi kelak.. ingat, besfren always be a besfren 4eva..

apa2 pun dude, aku doakan kau bahagia dengan FAFA.. try 2 be a matured man ( cuba utk jadi lelaki yang matang )..

jangan amik hati dengan apa yang aku cakap semalam..
okie.., adios..

No comments: